اصفهان
امروز يك شنبه  ۲۶ مرداد ۱۴۰۴

آگهی مناقصه واگذاری نظافت و حفظ و نگهداری ساختمان و محوطه جمعیت هلال احمر استان اصفهان (18-99 )

جمعیت هلال احمر استان اصفهان درنظردارد بخشی از خدمات نظافت و حفظ و نگهداری ساختمان و محوطه و انجام امور جنبی خود را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به بخش خصوصی واگذار نماید.

 

کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از خرید و دریافت اسناد  تا ارائه پیشنهاد قیمت و بازگشایی پاکتها ازطریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد)به آدرس www.setadiran.ir   انجام خواهد شد و لازم است شرکت های واجد شرایط درصورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سامانه مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشاردر سامانه 20/12/99 می‌باشد.

مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه  ازسامانه تا ساعت 12 روز پنجشنبه  28/12/99

مهلت زمانی ارائه پیشنهاد و ارائه اصل ضمانتنامه به جمعیت هلال احمر استان اصفهان  : تا ساعت 8 روز یکشنبه تاریخ 22/1/1400

زمان بازگشایی پاکتها: ساعت 10 صبح روز یکشنبه تاریخ 22/1/1400

آدرس تحویل ضمانتنامه: اصفهان- بلوار آیینه خانه – جمعیت هلال احمر استان اصفهان - خزانه داری

ثبت نام از طریق دفاتر ثبت نام استانها در سامانه (www.setadiran.ir   ) و همچنین  دفاتر پیشخوان دولت منتخب که در سامانه مشخص می‌باشد امکانپذیر می‌باشد.

مشاهده ۵۵
/
۱۳۹۹/۱۲/۲۳- ۱۲:۲۶
/
0
متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است