کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از خرید و دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد قیمت و بازگشایی پاکتها ازطریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد)به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است شرکت های واجد شرایط درصورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سامانه مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشاردر سامانه 20/12/99 میباشد.
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه ازسامانه تا ساعت 12 روز پنجشنبه 28/12/99
مهلت زمانی ارائه پیشنهاد و ارائه اصل ضمانتنامه به جمعیت هلال احمر استان اصفهان : تا ساعت 8 روز یکشنبه تاریخ 22/1/1400
زمان بازگشایی پاکتها: ساعت 10 صبح روز یکشنبه تاریخ 22/1/1400
آدرس تحویل ضمانتنامه: اصفهان- بلوار آیینه خانه – جمعیت هلال احمر استان اصفهان - خزانه داری
ثبت نام از طریق دفاتر ثبت نام استانها در سامانه (www.setadiran.ir ) و همچنین دفاتر پیشخوان دولت منتخب که در سامانه مشخص میباشد امکانپذیر میباشد.