اصفهان
امروز دوشنبه  ۲۷ مرداد ۱۴۰۴
سرویس:معاونت منابع انسانی
تاریخ خبر : شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹- ۱۲:۲۶
آگهی مناقصه واگذاری نظافت و حفظ و نگهداری ساختمان و محوطه جمعیت هلال احمر استان اصفهان (18-99 )
جمعیت هلال احمر استان اصفهان درنظردارد بخشی از خدمات نظافت و حفظ و نگهداری ساختمان و محوطه و انجام امور جنبی خود را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به بخش خصوصی واگذار نماید.
  کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از خرید و دریافت اسناد  تا ارائه پیشنهاد قیمت و بازگشایی پاکتها ازطریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد)به آدرس www.setadiran.ir   انجام خواهد شد و لازم است شرکت های واجد شرایط درصورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سامانه مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشاردر سامانه 20/12/99 می باشد. مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه  ازسامانه تا ساعت 12 روز پنجشنبه  28/12/99 مهلت زمانی ارائه پیشنهاد و ارائه اصل ضمانتنامه به جمعیت هلال احمر استان اصفهان  : تا ساعت 8 روز یکشنبه تاریخ 22/1/1400 زمان بازگشایی پاکتها: ساعت 10 صبح روز یکشنبه تاریخ 22/1/1400 آدرس تحویل ضمانتنامه: اصفهان- بلوار آیینه خانه – جمعیت هلال احمر استان اصفهان - خزانه داری ثبت نام از طریق دفاتر ثبت نام استانها در سامانه (www.setadiran.ir   ) و همچنین  دفاتر پیشخوان دولت منتخب که در سامانه مشخص می باشد امکانپذیر می باشد.
© 2022 - info@rcs.ir